Se alla inlägg

Small Groups 2018

I vår har vi fyllt ”rummet” med massa härlig och varierad small group träning. Öppen för alla!

Måndag

Lunchfys -Intensiv träning där varje deltagare har möjlighet att skala ner övningarna efter egen förmåga.
Vi fokuserar på att använda hela kroppen, såväl muskler som hjärta och lungor i en ständig variation av övningar och repetitioner. Alla kan delta.

Tisdag

Mammaträning -Träning som ger dig professionellt stöd under din rehabilitering som nybliven mamma. Stort fokus läggs på att återfå full funktion och kontroll.Din bebis upp till krypåldern är välkommen att följa med på träningspassen.

Seniorträning -Träning för dig som vill hålla kroppen ung livet ut!
Med stigande ålder tenderar vi att tappa rörligheten, balans och styrkan i vissa delar av kroppen. Därför tränar vi just rörlighet, balans, styrka och pulshöjande övningar.

Styrka inifrån & ut – Träning som gör dig edveten om dina styrkor respektive svagheter och bygger en kropp som håller, en kropp som orkar, en kropp som är stark.Vi tränar rörlighet, stabilitet, balans och flexibilitet. Rörlighet och stabilitet är en förutsättning för att kunna utveckla styrka och skills. Från fot, knä, höft, bål, skuldror och bröstrygg till axlar och käkar. Alla kan (bör) delta.

Onsdag

Lyftargrupp -Du gillar att lyfta och är van vid skivstångsträning. Sex lyftardagar, tre tillfällen med överkroppsfokus (drag & press med kompletteringsövningar), tre med underkropp (mark & knäböj med kompletteringsövningar).

Torsdag

Funktionell styrka -Hela kroppen gås igenom från topp till tå och du lägger träningen helt på din egen nivå. Alternativa övningar för den som är mindre van, samtidigt som de med stor träningserfarenhet kan lägga på extra kraft och energi. Alla kan delta.

Kettlebell -Styrke- och konditionsinriktning. Här svingar du kettlebell i olika övningar så både pulsen och styrkan är total. Du väljer själv vikten och du tränar i din egen takt. Kanonträning som varierar olika övningar under 45 minuter. Alla kan delta.

Fredag

Fredagsfys -Intensiv träning där varje deltagare har möjlighet att skala ner övningarna efter egen förmåga. Vi fokuserar på att använda hela kroppen, såväl muskler som hjärta och lungor i en ständig variation av övningar och repetitioner. Alla kan delta.

Låsta grupper
Tisdag – Styrketräning för ungdomar
Torsdag – Styrka & Kondition

De öppna grupperna bokas per gång. Maila gärna för inloggning och mer information.

Lämna en kommentar